Sunday 11 September 2011

Concurentii Mireasa pentru fiul meu, baieti si mame

Labels: , ,

Vineri a inceput o noua editie din emisiunea Mireasa pentru fiul meu si a fost transmisa live pe Antena 1 de la ora 20:20. Iata concurentii baieti si mamele lor de la Mireasa pentru fiul meu:

1. Adrian, 29 ani este din Bacau si a venit la concurs cu mama sa, doamna Marioara care are 60 ani. Adrian a terminat Academia de Studii Economice.

2. Ionut are 23 ani si este din Targoviste. El a venit la Mireasa pentru fiul meu cu matusa sa, doamna Mariana de 49 ani din cauza ca mama sa este plecata in Grecia. Cauta o fata inteligenta si daca se poate blonda.

3. Victor are 21 ani si este din Constanta. Este student in anul 3 la facultatea de drept aspirand sa devina un renumit avocat. A venit cu mama sa, doamna Gina.

4. Robert are 28 ani si este din Bucuresti. De profesie este barman si face niste cockteiluri de exceptie. A venit la emisiunea Mireasa pentru fiul meu cu mama sa, doamna Sanziana, 54 ani, din Suceava, care este mama a 8 copii.

5. Dragos, 22 ani, comuna Ocnita, jud. Dambovita. Este insotit de mama sa, doamna Gabriela, 42 ani.

6. Marius, 27 ani, Brasov. Este agent de interventii. A venit neinsotit de mama lui in competitie.

7. Alexandru, 28 Ani, Galati. A venit singur in competitie. Este taximetrist dar este foarte pasionat de motociclism.

8. Catalin are 25 de ani si este din Bucuresti. Si el a venit singur in competitie. A studiat 5 ani de psihologie si se simte pregatit pentru competitie pentru ca stie cum gandesc oamenii








Articole similare:




No comments:

Post a Comment