Friday 9 March 2012

Finala saptamanii Mireasa pentru fiul meu din 10.03.2012

Labels: ,

Oare ce se va intampla la finala saptamanii Mireasa pentru fiul meu din 10 martie? Saptamana trecuta au fost propuse spre a fi eliminate din concurs doua fete. Este vorba despre Andreea si Aurelia. Toata saptamana s-a putut vota pe site-ul oficial mireasapentrufiulmeu.ro, cine sa plece si cine sa ramana in casa Mpfm. Daca va fi eliminata una din ele la gala saptamanii Mireasa pentru fiul meu din 10 martie, vor fi oameni multumiti si oameni foarte iritati de acest lucru. Dupa cum s-a vazut de-a lungul timpului Andreea are mai multi sustinatori in concurs decat Aurelia, dar nu uiati ca Aurelia se intelege bine cu Adrian si Marioara, iar Marioara este foarte votata in general.

Dupa parerea voastra cine va fi eliminata la finala saptamanii Mireasa pt fiul meu din 10.03.2012? Vom avea surpriza sa nu plece nimeni sau vom avea socul sa plece ambele? In curand vom vedea. Voi pune imaginile cu finala saptamanii Mireasa pentru fiul meu de indata ce acestea vor fi disponibile pe site-ul oficial.









Articole similare:




No comments:

Post a Comment