Saturday 17 March 2012

Gala saptamanii Mireasa pentru fiul meu din 17 martie

Labels:

Ce evenimente importante s-au intamplat in Gala saptamanii Mireasa pentru fiul meu din 17 martie. Putem observa ca de astazi lucrurile au inceput sa intre in normal, si anume vedem ca s-au facut clasicele nominalizari de fete, nominalizari facute de catre mamele ramase in concurs. Ce inseamna acest lucru? Daca totul decurge normal, probabil ca la finala saptamanii Mireasa pentru fiul meu de sambata viitoare vom avea o noua fata eliminata. Cei ce ati urmarit saptamana aceasta emisiunile zilnice ati putut vedea ca unele dintre concurente si-au anuntat dorinta de a pleca.

Pe cine au nominaliat mamele la gala saptamanii Mireasa pt fiul meu de astazi? Toate mamele in afara de doamna Marioara le-au nominalizat pe Edina si Daniela. Doamna Marioara le-a nominalizat pe Edina si Monica. Nu mi se pare normal ca mamele sa tina aproape in unanimitate cont de voita fetelor, pentru ca se strica elementul surpriza al emisiunii. Puteti urmarii Gala saptamanii din 17 martie in reluare mai jos:









Articole similare:




No comments:

Post a Comment