Friday 2 March 2012

Unde se voteaza Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Va intrebati unde se voteaza Mireasa pentru fiul meu? Stiu ca multi dintre telespectatori se intreaba acest lucru, in special cei ce nu va uitati de mult la emisiune. Raspunsul la aceasta intrebare este unul foarte simplu.

Tot ce trebuiesa faceti ca sa votati la Mireasa petru fiul meu este sa intrati pe adresa oficiala de vot www.voteazamireasapentrufiulmeu.ro si votati. Mai exista si o alta modalitate din care se voteaza la Mireasa pt fiul meu si anume prin sms la numarul anuntat in emisiune.

Acestea doua sunt singurele modalitati de vot oficial la acest show matrimonial. Se poate vota mama saptamanii si mireasa saptamanii, criterii dupa care se salveaza anumiti concurenti nominalizati spre eliminata. Sper ca ati gasit raspunsul la intrebarea cum poti sa votezi la Mireasa pentru fiul meu.

Daca doresti ca votul sa fie cat mai concludent, voteaza concurentii Mireasa pentru fiul meu acum.







Articole similare:




No comments:

Post a Comment